Pagina's

20 juni 2012

Welkom

Heloo Iedereen!! Ik heet jullie van harte welkom op MakeManicures. MakeupManicures is een online dagboek waar ik alles kwijt kan over Beauty, Lifestyle en Fashion. Eigenlijk alles wat me bezig kan houden. En ik laat jullie zien hoe dat kan.

Ik ben Yasmin en ben op dit moment zeventien jaartjes oud of laat me liever zeggen jong!. Het begon allemaal toen ik nog zeer jong was en toen al met speelgoed makeup ging friemelen. Ik vond het geweldig. Dus ik bedacht me ineens, waarom begin ik geen blog? Daar kan iedereen wat van opsteken, we kunnen van elkaar leren. Vandaar dat ik MakeupManicures heb opgestart. Het zal volgens mij wel één van de zoveel miljoen of zelfs miljard blog zijn, maar hé beautyblog blijven leuk.

Naast het onderhouden van mij blog zit ik ook nog op een HAVO-school. Dus naast mijn blog heb ik ook nog werk dat gedaan moet worden voor school. Ik probeer wel zo veel mogelijk artikels per dag te posten.

Ik dank jullie alvast voor jullie komst aan mijn blog. Alle opbouwende kritiek, suggesties, roddels, achterklap en vragen zijn welkom!

xoxo
Yasmin